keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Tuoksuttelua

Itseäni on jo pidemmän aikaa vaivannut kyllästyminen lähes kaikkiin tuoksuihini. Ainoastaan vähän aikaa sitten hankkimaani MTV Woman EdT:en ja uusimpaan ostokseeni en ole ehtinyt vielä tympiintymään. Olenkin tässä etsiskellyt vielä jotain uutta kesätuoksua aika laihoin tuloksin.


Se viimeisin hankintani tuoksurintamalla on Britney Spears Fantasy The Naughty Remix EdP (30 ml). Klikkasin tämän ostoskoriin ihan vaan edullisen hintansa vuoksi, joka oli CDONissa vaivaiset 12 euroa. Olen yrittänyt välttää tuoksujen osalta sokkona ostamista, koska niin monesti on tullut karvaita pettymyksiä koettua. Tämä ei ollut onneksi sellainen. Tuoksun muodostavat jasmiini, valkosuklaa, orkidea, kuppikakut, tyylikkäät puusävyt, iiriksenjuuri ja pehmeä myski. Täältä voi lukea tarkempaa tuoksukuvausta. Tämä on tuoksuna juuri "niin minua" kuin olla ja voi :) Miellän tämän kuitenkin enemmän syksy/talvi- tai iltatuoksuksi, kesällä kaipaan jotain virkistävämpää ja raikkaampaa.


Kuvauksen perusteella tämän kesän Escada-tuoksu Agua Del Sol vaikutti lupaavalle, mutta kun kävin Sokoksella sitä tuoksuttelemassa en ihastunutkaan niin paljon kuin oletin. Olin haistavinani tässä greippiä (joka ei ole suosikkini), vaikka tuoksukuvauksen mukaan sitä ei tuossa ole. Ehkäpä se sisältyy noihin italialaisiin sitruksiin, jotka on mainittu.

Kuva täältä.

Kuva täältä.

Herbinan uusi Blue Lagoon Body Mist oli ensi haistelulla aika tylsän oloinen, joten sekin jäi sitten kaupan hyllylle.

Kuva täältä.

The Body Shopin British Rosea (EdT) on kehuttu paljon, joten se pitää käydä tyyppäämässä vielä ihan livenä. Tuoksunuotit kuullostavat sellaisilta, että voisi olla hyvinkin makuuni.

Kuva täältä.

Sattumalta nuuhkuttelin Sokoksella pyöriessäni myös Chloén EdT tuoksua ja tykästyin. Kyseessä on raikas, neutraali, hienostunut ja hempeä tuoksu, joka sopii hyvin päivä- ja "yleistuoksuksi". Tällä hetkellä budjetti ei anna periksi Chloén tuoksun hankkimiseen korkean hinnan vuoksi, mutta jossain vaiheessa tämän haluan.

Kuva Lacoste.

Myös nämä Lacosten uutuudet herättivät mielenkiintoni, mutta pitäisi tuoksutella enemmänkin, jotta pääsisin paremmin "tuoksuihin sisään" ja jyvälle siitä mikä olisi itselleni se sopivin.

Mikä on oma suosikkituoksusi tulevaan kesään?

4 kommenttia:

  1. TBS:n British Rose oli mun suosikkituoksu keväällä! :) Mun kesän kestosuosikki on ollut jo vuosikausia Marc Jacobsin Daisy (se original). En tiedä mikä siinä tuoksussa viehättää, mutta se on ihan täydellinen arkituoksu mulle kesään. Tänä kesänä Bohon Goa tulee myös varmasti olemaan kovassa käytössä. Voitin sen blogarvonnasta syksyllä ja onneksi voitin, koska en olisi muuten välttämättä edes päässyt haistaman kyseistä tuoksua. Tuoksu on makea ja tosi mausteinen :)

    Mä oon saanut överit Escadan kesätuoksuista :D Mulla oli yksi teini-iässä ja käytin sitä oikein urakalla. Sama koskee Escadan Magnestimia, joka oli mun suosikkituoksu syksyisin ja talvisin. Mun mielestä se tuoksu on hyvä edelleen, mutta ei vaan pysty käyttää enää :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on mennyt vähän nuo Daisy-tuoksut ohi, pitääpä käydä ihan ajatuksen kanssa tuoksuttelemassa, kun niin monet niistä tuntuvat tykkäävän :)

    Vuosiin en ole minäkään Escadan kesätuoksuja hankkinut, joskus aikoinaan niitä tuli jokunen käytettyä. Nyt kiinnostuin tuoksukuvausten perusteella tuosta uusimmasta, mutta en niin kovin sitten ihastunutkaan. Escadan Sentiment oli yksi suosikeistani, mutta sitä ei ole kovin helposti enää saatavilla... ja voihan olla, että sillekin oli aikansa eikä tuoksu enää hurmaisikaan entiseen tapaansa :D

    VastaaPoista
  3. Mie tilasin NordicFeeliltä tuon Escadan uutuuden, olin liian heikko ilmaislahjuksen vuoksi :D

    Nyt on tullut käytettyä paljon The Body Shopin Glazed Apple -tuoksua, sekä DKNY Sweet Delicious kolmikko Creamy Meringue, Tart Key Lime ja Pink Macaron.

    Herbinan molemmista uutuus misteistä tykkään, ne edelliset ei olleet yhtään minun makuuni, joten ostin ne molemmat :D

    VastaaPoista
  4. Olinkin jo ihan unohtanut DKNYn tuoksut :) Mulla on joskus ollut se Be Delicious (vihreä pallero) ja Fresh Blossom-versiota olen nuuhkutellut lukuisia kertoja (mutta en ole vielä raaskinut hankkia). Sweet Delicousit kuullostavat herkullisilta.

    Tykkäsin Herbinan Sweet Melon mististä, mutta aikansa kutakin ;) Blue Lagoon oli makuuni jotenkin "laimea" ja Paradise Passionia en tainnut edes tuoksutella (ajettelin, että se on varmaankin "liian" hedelmäinen)...

    VastaaPoista